آخرین اخبار
کد مطلب: 80721
امام جمعه لردگان:
داعش دست‌ پرورده و ساخته دست آمريکاست / آموزش و پرورش دو بال پرواز براي سعادت انسانها است
تاریخ انتشار : 1393/06/28 17:02:56
نمایش : 1361
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته خاطرنشان کرد: نکته مهم اين است که آمريکا قصد جدي براي مبارزه با داعش را ندارد و مبارزه با داعش فريب است، زيرا داعش دست‌ پرورده و ساخته دست آمريکاست، کساني که تا ديروز خودشان به داعش سلاح، مهمات، آموزش نظامي و حتي دلار و پول مي داد. امروز مي گويد، بايد با داعش جنگيد و او را از بين برد، چون امنيت همه را به خطر مي اندازند، از طرفي آمريکا تنها به دنبال حضور نظامي و ايجاد اختلاف در منطقه است و سودي نخواهد برد.


انصاري در ادامه با اشاره به بازگشايي مدارس، يادآور شد: آموزش و پرورش دو بال پرواز، براي سعادت انسانها است ، اين در حالي است که، مسئله پرورش، از سوي  مسوولان آموزش و پرورش و والدين، مورد غفلت واقع شده است که ضرورت دارد به امر پرورش نيز همانند آموزش، نگاه جدي‌تري صورت گيرد.

وي افزود: فطرت انسان را خداوند، سالم خلق کرده است و سعي شود متوليان امر، اين فطرت خدايي را حفظ نگه دارند.

خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: ملت ما در هشت سال دفاع مقدس عشق به شهادت و ايستادن در ميدان جنگ را از امام حسين (ع) آموختند.
وي بيان داشت: مردم ما غيور ودليرند و زحمات دلاورمردان  هشت سال دفاع مقدس را قدر مي دانند و از آنها تجليل به عمل مي آورند .

پايان خبر/ع

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس